torsdag, september 08, 2011

SKOGSTUR MED FARMOR

Hei igjen :) Nå var det virkelig lenge siden.. ikke hatt den helt store blogge lysten, men kjenner at det var virkelig på tide nå :) Har jo skjedd sååå mye siden sist :D Jeg har blitt 30 år, Emilie har blitt 2 år pluss mye mye mer :) Jeg har også gått ned over 12 kg nå :D SUPER MORRO :D


Ser dere på bilde serien under så er det noe jeg har lært meg jo :) tro det eller ei ;) hihi.. Men fy søren så morro å enkelt..



Disse bildene over ble tatt på en såå koselig skogstur med min kjære svigermor :) Ei utrolig flott, snill dame.. Rett og slett heeelt super :) HELDIGE MEG :)


Ellers så må jeg tilslutt nevne en bitte liten ting :) Jeg var på polen sist uke, og slukke ha ei flaske med Amarula... NAM NAM ;) Emilie satt på armen min, flaska satte jeg på rullebåndet å vips da jeg sto foran dama i kassen så spurte hun søren meg om LEGITIMASJON..??!!.. hehe.. Begynte bare å le jeg å sa jeg ble 30 i juli.. hehe.. Men skal si det var ei jente som kjapt viste det også :P "She made my day" eller hva det heter for noe ;)


Nå skal jeg bare fortsette å slække under teppet i sofan til min kjære kommer hjem :)


Ha en fiiiin kveld allesammen..

Stor klem fra

4 kommentarer:

Geir Ove sa...

Hei på deg du. Se der ja et innlegg igjen jo ikke værst , ;0) . Kjempe flink har du vært jenta mi. Og vips der har du laget en colage og jo ikke dårlig du, det må jeg si. Polet kan man jo vare lure litt på da det har du jo opplevd noen ganger, Strømstad er vel et godt eksempel . Hehehe men ordnet seg det å . Ta de som et kjempe kompliment du jenta mi. Gleder meg til neste innlegg .

Carolines Småbruk sa...

Oi oi 12 kilo det er mye det:) Flink du er...

Emilie er jo bare så vakker, og hun vokser og blir stor :)

Kos deg i det deilige høstvære... :)

Klem

Carolines Småbruk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nina sa...

Hei og takk for sist, det var kjempe kosleig å se dere igjen og få snakket litt mer med dere. Jeg legger deg til i bloggrolleren min så jeg kan holde følge med når du legger ut neste LO ;)
Det går litt lenge mellom kort og scrappeinnleggene mine er jeg redd, men når hobbyrommet snart blir ferdig så kan jeg jo håpe, hehe ;)

Klem fra Nina, kusina til Lars :)