torsdag, juni 24, 2010

MÅÅ vise dere dette :)

Hei igjen dere :) Igjen så er det så alt for lenge siden sist.. Men kanskje en litt bedre "unskyldning" til å ikke ha så mye tid til blogging nå.. hehe.. det er jo SOMMER... må innrømme at det ikke helt kjentes sånn ut i dag men.. Man er automatsik litt mer ute såfall :)


I dag dro jeg og Emilie jenta mi opp til mamma`n min.. å SEEE hva hva hun har strikket æ... Jeg er sååå STOLT, IMPONERT og GLEEEDER meg sånn til Emilie blir så stor at hun kan leke med dette :) Min super snille Mamma har strikket MASSE dukketøy til Baby Born dukken som hun kjøpte en god stund før Emilie var født :)


Å her får dere så NOE bare.. hihi :)





To stk bikini :) Såååå nydelig <3







Jakke, skjerf, votter, pannebånd og sokker :)




En heeelt utrolig nydelig tubekjole med en bolero jakke og en kjempe søt hatt :)





Denne var sååå nydelig... Bukse, jakke, lue og sokker <3




Enda en utrolig søt kjole u/armer, jakke sokker og hatt :)




Også denne da :) Kjole med ei truse under og en nydelig hatt <3




Også et helt fantastisk nyyydelig teppe :)



Emilie er sååå heldig som har fått sååå mye fint som er håndlagd (hjemme strikket/heklet) av både sin mormor og farmor... Å jeg er UTROLIG takknemlig for å få sånt.. Emilie har også fått en nyyydelig sommer hatt og da hun ble født fikk hun ett heklet teppe som vi bruker MYE.. Det var jeg selv med å valgte ut før hun ble født sammen med mamma :)

Kan legge ut bilde av det en dag også jeg, for det tror jeg ikke jeg har vist fram.. Fått masse skryt av det å det syns jeg er sååå morro :)


Nå tror jeg at jeg skal krype ned i sofan til min kjære som sitter å ser på fotball :/ Gleeeder meg til den dritten er ferdig må jeg si.. hehe.. Ikke at Ove`n min ser mye på det altså.. men syns det bare går i foball jeg.. Ikke missforstå meg, jeg er veldig glad i sport.. som feks Tour de France, håndball (både gutta og jentene) hehe.. da er ho mor en smuuule ivrig :) Eller hva kjære?? hihi


Skrives snart :)


Klem fra


Ingen kommentarer: