fredag, oktober 22, 2010

Takknemlig...

Jeg må bare si TUUUSEN TAKK for kommentarer og nye følgere. Jeg blir super glad :) Har desverre ikke hatt verken tid eller ork til å blogge den siste tiden. Dagene bare flyyyr av gårde, mye jobb og ikke minst masse kos som mulig med Emilie :)
Hun er såååå utrolig morsom om dagen... Sier bøøø, møøøø og bæææ..... hehe. Danser og hopper.. ( eller rettere sagt... gjør et forsøk på å hoppe ) Hun synger og elsker både å se Sauen Shaun og Vennebyen på tv :) Hun er rett og slett ei skikkelig gla jente som jeg er så ENORMT stolt av.. Tenk å være såå heldig å ha ei så herlig datter. Det mest fantastiske er at vi har mange mange år å glede oss over.. MEN viktigheten syns jeg... det er å leve NÅ... suge til seg alt hverdagen med henne har å by på...
JEG ER JO FAKTISK RETT OG SLETT SÅ UTROLIG HELDIG OG TAKKNEMLIG :D
I dag har jeg fri.. Utrolig deilig meg lang fri for en gang skyld, så dagen i dag og resten av helgen skal nytes MAX med min lille familie :)

*sukk*


Bildene over tok min kjære Ove etter morgen steller og før frokost i dag tidlig.. Hun lille prinsessen vår er ei lita klatre mus.. Hun skal klatre på ALT...

Så i dag tidlig så var vindus karmen en fin ting å klatre i.. ( må bare tilføye at hun kan ikke falle ned å slå seg altså.. hihi.. Vindus karmen er ca 15 cm fra sofan så hun faller bare ned på noe mykt om det skulle skje... pluss at jeg passer på altså... ) hihihi... Lille dyrbareskatten vår dette :)

To gode venner som er veldig opptatt av å se på fuglene sammen... Dette varmer mamma hjertet vet dere :)
Så igjen... ( som overskriften sier) så er jeg sååå taknemlig :) For den fantastiske lille familien jeg har.. Ove`n min, Emilie jenta mi og lille Nero :)
Takk også igjen til nye og gamle følgere.. Gleder meg sånn å se at nye kommentarer ligger å venter på meg :)
Ha en GOD HELG alle sammen..
Stooor klem fra

3 kommentarer:

Geir Ove sa...

Hei på deg du. Helt sant det der med alt man skal være takknemlig for . Alt går så utrolig fort og tiden er til for å nytes maks. Vi har jo så mange små og store gleder og tider bak oss og forran oss. Mange vanskelige stunder og kan jeg tenke meg kommer, men de skal vi klare sammen . Det er jeg helt sikker på for vi har hverandre. Den lille store familien vår. Vi er bare så utrolige heldige, hun er jo stort sett alltid kjempe god og super snill den lille jenta vår. Er kjempe glad i dere alle sammen . Gleder meg masse til tiden som kommer og over tiden som har vært. Oven din

Unknown sa...

Hei Benedikte!

Koselig og fin blogg du har:) Morsomt å lese og se alle bildene! Emilie er bare sååå nydelig altså! De vokser så fort, men er jo ille morsomt når de begynner å snakke og løpe rundt, er bare bra at hun får klatre og utfolde seg. Faller de så lærer de av det!;) Ser ut som dere koser dere veldig, og ingenting er bedre enn det! Håper vi ses snart, hadde vært koselig å skrævle litt igjen!:)

Klem fra Marlen

C ♥ sa...

Så søte begge to ♡ Klart du er stolt!!!

Kjenner veldig på det at man av og til ikke prioriterer å blogge. Synes ikke man skal blogge om det føles som plikt. Det skal jo være for gøy :)

Ønsker deg en fin uke.
klem C