mandag, februar 21, 2011

GRAVID..... ehhh,...

Nå var det på tide med et lite innlegg igjen vel :) Dagene går jo unna som fy å jeg stor koser meg så fort jeg kan med lille prinsessen vår :)
Over til overskriften...... NEI jeg er ikke gravid :) MEN forje helg, så var jeg og mine to kjære ute for å kjøpe morsdags gave til svigermor, mens vi står i butikken så kommer en bekjent over flere år, ( som er veldig hyggelig altså...) å begynner å prate, samtalen går å hun kommer noen skritt nærmere meg å sier.. -Nei sååå koselig... skal dere ha en til???!!!..... Jeg ble litt overrasket for å si det sånn.. Greit at jeg er litt kraftig altså, men for guds skyld så håper jeg da ikke jeg ser GRAVID ut.... huff... hehe... Men på en annen side.. TUUSEN TAKK.. hehe... For var kanskje dråpen som skulle til for at jeg klarte å gå HELT over på LAVKARBO?? :)
SÅ pr dags dato så har ikke denne jenta spist hverken brød, potet, ris, pasta mais, MEN heller mye annen god mat som feks mer omelett, eggerøre, salat, agurk, kjøtt og NYDELIGE fløte sauser som min kjære står for.. Han er rett og slett EKSPERT på å lage GOD mat...
På bildene under ser dere da dagens middag :)
Bestående av stekt nakkekotelett, rødløk og shamipnjong stekt i litt fløte med en "dæsj" hvitløks krydder, salt og pepper ( som jeg faktisk sto for) :) også en som sagt nyyydelig fløte saus... NAM NAM....

Jeg har kost meg masse, fått en rutine på å spise ofte nok som jeg ikke har gjort tidligere å føler meg rett og slett ikke så sulten som jeg også har gjort tidligere. Jeg har også kjøpt et lovlig søtningstoff på helsekosten som heter sukrin å på hver tredje dag har jeg pisket litt fløte (som varer i 3 dager) med 2 ss sukrin i, skåret opp jordbær og vi har stooor kost oss.. Å det med GOD samvittighet :)
Jeg er virkelig gira på å gå ned de kg jeg vil ned nå, orker ikke mer shopping der jeg bort i mor går ut DEPPA...
Også vil jeg jo ikke minst være i god form sammen med Emilie, orke å løpe etter henne og ikke minst SE BRA UT... Vel vel.. ett skritt av gangen så skal nok dette gå bra :)
Nå er eggerøren med bacon til frokosten og lunchen ferdig og avkjølt å jeg skal legge det i matboksen sammen med agurk og litt tomat så det er klart til i morgen tidlig :) Da kan jeg ligge bitte litt lengre under den varme dynen min vet dere ;) hehe
Nattinatt bloggvenne :)
Kommer nok mer om denne lavkarbo maten min :)
klem fra




3 kommentarer:

Design og Hobby sa...

Hei vennen! Den damen hadde neimen ikke mye "filter", virker som alt hun tenkte fant veien ut gjennom munnen...Makan...
Lykke til med lavkarbo!

Klem!

Håndarbeidsfrua sa...

Hei Benedikte!
Velkommen i "klubben" med luksusmat. Her er det ikke noe vi savner og hvert måltid er en fest.
Laget forresten en ny type brød i går. Kjempegodt.
Klem fra mor

Renée Tilbords Halden/Storbyen sa...

Lykke til ,men flott er du uansett snuppa:) Jeg vet hvor vanskelig det er så bare stå på ,du er tøff

klem