torsdag, februar 11, 2010

Emilie 1/2 år.... ALLEREDE???

Kjære vene som tiden flyr... Syns ikke det er lenge sieden hun lå i armene mine å sov søtt og fredfult :) Tenk så heldige vi er... Som får et så vellskapt lite barn, som gir så vannvittig mye... Hun smiler så utrolig godt med hele sitt lill ansikt... ja øynene og alt vettu :) Hun ler så herlig.. Kommer Nero forbi, smiler hun STORT til å ler til han... Dette er jo bare heeelt herlig.. Hun har blitt ett halvt år.. bare.. hihi.. å dette blir bare mer og mer morro :) GRATULERER MED ETT HELVT ÅR`S DAGEN JENTA MI <`3 Legger med et vilde Ove tok ved frokosten her om dagen... Glad jenta vår dette :D



Lovet å legge ut vilder av hvordan stua ble :) Her ser dere litt såfall.. Ikke helt ferdig enda. Litt listing å sånn som gjenstår.. Men må si at jeg syns det ble sååå bra altså :)


Min kjære som er veldig flink til å legge gulv :) Hadde litt lyst å gi opp en liten stund, men gikk fort over... Heldigvis.. hehe :D

I kveld var det bade-kveld igjen :) Gleder meg sånn til bade stunden vår jeg, hun koser seg sååå masse i vann.. Å da er det en STOR glede å gjøre det også :) Nå har hun begynt å plaske mer også nå.. hihi.. så jeg bør vel ikke sitte fult påkledd egentlig.. hihi :)


Også så heeeerlig å tørke etterpå i kanin håndklet vårt :) Med hvite lenge ører og en hvit liten hale.. hihi.. Kvelds stellet er helt herlig <`3

Ble også ferdig med ett kort jeg skulle lage for ei venninne som var til en kamerat som ble 30 år.. Noe som bøy på litt utfordring.. Gutte kort er ille vanskelig syns jeg altså.. hehe.. Men ble ett kort til slutt.. Om det er direkte gutt syns jeg nok ikke men.. Håper hun ble fornøyd :) (front)
Inni kortet ;)

Å Charlotte..... :) Sånn ble håret... hihi.. Klippet av nesten 20 cm altså.. hjelpes meg.. hihi.. men liker det mer og mer altså.. å bli kanskje litt kortere neste gang til og med :) Jeg brukte ALLTID å ha det i strikk.. men siden jeg klippet meg på mandag har jeg hatt det ned hele tiden :)


Nå er det snart nattan på meg :) Spise noen få små ritz med litt ost å så er det senga :)
Å du Johanne.... Den "giveaway" var jo sååå smart da :) morro å se faktisk hvor mange som EGENTLIG er inne å leser men som ikke legger igjen noe :) Flinke duuuu :D
Nattinatt :)

4 kommentarer:

verdens heldigste mamma sa...

hei hei!!
Der var du!! Så morsomt å se bilde av håret!!! :) KJempe fint!! Og morsomt å se Geir Ove i aksjon!! Savner nesten trening jeg nå ... :( Jeanette og jeg tenkte å starte opp på freestyle til våren! I halden????? Sleng dere med!!!

Vet dere forresten at vi ikke har Loke gutten mere ??? .....
Bare Oda og kaninen her nå..

Så det blir Oda og jeg på freestyle da!

Gulvet blei kjempe fint!! Varmt og huslig liksom!!:) Veldip veldig fint!! Og for ei nyyydelig tulle dere har!!! Gratulerer med ett halvt år! De vokser fort! Ronja er snart 4 mnd hun også og storebror 3 år!!! :)

Stor klem til deg og dine.

Kose- grisene ♥ sa...

SÅ fin på håret!! Gudameg.. Nå vil jeg også klippe meg! Hehe :)
Og så fint det er i stua deres! Glassbyggerstein er bæltøft.. Det skal vi også ha en gang, gleder meg! :)

Kose- grisene ♥ sa...

Og selvfølgelig, for en utroooolig vakker datter du har <3 Verdens nydeligste smil!!

Anonym sa...

så søt hun er
deres emilie
herlig med små
og tiden går så
fort ... nyt nyt nyt ...!

ha en fin søndag ...!