onsdag, august 11, 2010

1 år... ALLEREDE???

Tenk at i dag 11 august så ble lille den lille jenta vår 1 år... 1 år altså... SUKK... Gud hvor fort tiden har gått.. Helt uvirklig..
I dag har vi STOR kosa oss :) Det ble kos og pakke åpning inne i sengen vår til morgenen i dag.. Jeg merker at jeg syns det er utrolig morro selv :) Jeg gleder meg ikke til at enda ett år skal gå like fort... men jeg må innrømme at jeg gleder meg stort til den neste bursdagen hennes :) da vil det være litt lettere å gjøre dagen til hennes å hun selv forstår hvor kooooselig vi har det :)
I dag satt hun en liten stund i lekehagen sin å lekte med duplo hun fikk mye av til bursdagen på søndag og i dag :) den røde lego kassen har jeg kjøpt på europris til 199,- Egentlig litt lyst å kjøpe en eller to til, for var plass til mer i de enn jeg trodde :)
Dagen i dag har også gått med på tankene rundt det som da skjedde for nå ett år siden :) Hatt tårene lett ute i hele dag føler jeg... hihi.. Min kjære Ove skrev både før, under og etter fødsel alt som skjedde.. dette skrev han i en bok og limte inn bilder av Emilie og de første som besøkte oss på sykehuset.. Det er heeeelt utrolig at han i det hele tatt har gidda å sittet å skrevet alt det han har skrevet.. Helt ned til klokke slettet ting skjedde under fødsel har han fått med.. Grunnen til at han kom på den idèn da var pga jeg husker bort i mot ingen ting fra fødselen.. så utrolig godt å ha det skrevet ned så man kan sitte å lese tilbake på det :) Husker såååå godt den ene kvelden her hjemme, bare dager etter vi kom hjem.. Jeg hadde sovnet på sofan, han holdte på med noe lureri som jeg selvsagt ble veeeldig nyskjerrig på.. hihi.. Da jeg våknet, lå det en bok på bordet foran meg, med bilde av Emilie på utsiden, også sto det.. " Den første tiden"..... jeg var hel omtåka.. tittet på boken, bort på Ove, så på boken... Fikk til slutt tatt boken til meg.. åpnet den forsiktig med en stooor klump i halsen da jeg så var det var så kom tårene LETT..
Tuuuuusen takk kjære gutten min, skjønner virkelig enda mer i dag hvor utrolig godt det var å lese i den, med Emilie på fanget faktisk :) Den er GULL verdt å kommer til å ha så mye glede av den gutten min :)
Dagen har som dere skjønner vært så koselig og litt filosoferende :) Men det er BARE godt :)
Emilie har også fått trøske i munnen sin, altså sopp.. men fikk ett veldig godt tips på helse stasjonen, å det var å dyppe en Qtips i Faris, som IKKE skal være dø.. også pensle på de steden i munnen det er trøske.. å jeg syns jeg allerede ser at det blir bedre jeg.. Har såfall ikke blitt værre.. Dette er noe som er VELDIG vanlig blandt de små :) Hun har såfall ikke vondt av det :) Er så blid og fornøyd å det er jo super bra :)
Nå sover lille prinsessa vår å jeg skal kose meg foran tv`n litt før jeg skal legge meg :)
Snakkes nok snart igjen :)
klem klem

1 kommentar:

C ♥ sa...

Ikke si det en gang! Det er jo nesten skummelt!! Lillemor er 8 mnd den 29.aug og tida bare flyyyr.

Takk for at du delte inne hos meg :) Utrolig hyggelig å bli litt bedre "kjendt" :) Du har jo kommentert hos meg tidligere så jeg har vært innom deg og vettu :)

klem C